Mastercard odnawia sponsoring Ligi Mistrzów i rusza z nową kampanią promocyjną

Mastercard podpisał nowy kontrakt sponsorski z UEFA przedłużający partnerstwo w piłkarskiej Ligi Mistrzów w latach 2018-2021.

UEFA ogłosiła rozszerzenie partnerstwa Mastercard z Ligą Mistrzów w latach 2018-2021, kontynuując tym samym współpracę z wiodącą globalną firmą zajmującą się płatnościami i technologią, która rozpoczęła się w 1994 r. Umowa obejmuje również prawa do sponsorowania Superpucharu UEFA w 2018, 2019 i 2020 r.

„Jesteśmy bardzo dumni z przedłużenia naszego wieloletniego sponsoringu Ligi Mistrzów UEFA. Najważniejsze wydarzenia sportowe to świetny sposób, aby bezpośrednio połączyć fanów z całego świata z ich pasją. Będziemy także tworzyć innowacyjne możliwości biznesowe dla naszych partnerów. Ponieważ cieszymy się z naszego 24-tego roku jako oficjalny sponsor, z niecierpliwością czekamy na nowe, bezcenne chwile podczas tegorocznego Finału Ligi Mistrzów UEFA w Kijowie” – powiedział Javier Pérez, prezes Mastercard Europe

To już czwarte rozszerzenie partnerstwa w Lidze Mistrzów UEFA. Heineken, Nissan i PepsiCo podpisali również nowe umowy, a Santander dołączył jako nowy partner. Światowa sprzedaż wszystkich praw sponsorskich UEFA dotyczących rozgrywek klubowych jest realizowana przez TEAM Marketing AG w imieniu UEFA.

Jednocześnie firma Mastercard ruszyła z kampanią promocyjną #StartSomethingPriceless z udziałem Pele. W spocie „22 Languages” zobaczymy 22 kibiców piłki nożnej z całego świata biorących udział w meczu, w którym nagrodą jest 11 biletów na mecze Ligi Mistrzów. Celem kampanii jest inspirowanie ludzi do tego, aby realizowali swoje marzenia i  spełniali się w pasji oraz zmieniali krótkie chwile we wspaniałe wspomnienia.

Źródło: Uefa.com