Lufthansa stawia na nowoczesność i odświeża wizerunek (wideo)

Lufthansa, największy niemiecki przewoźnik lotniczy po raz pierwszy od blisko 30 lat zmienia strategię wizualną. Oficjalnie nowy wygląd marki zaprezentowano 7 lutego 2018 r we Frankfurcie.

Co się zmieni? Sporo. Przede wszystkim z samolotów zniknie niebieski żuraw na pomarańczowo-żółtym tle. Zastąpi go nieco zmodyfikowany biały żuraw na ciemnoniebieskim tle. Zniknie też szary kolor z brzucha samolotu.

Deutsche Lufthansa

Zmiany dotkną również pilotów oraz personel pokładowy, którym odświeżono mundury. Zachowano jednak nawiązania do klasyki i historii firmy.

Alexander Schlaubitz, Wicedyrektor ds. Marketingu w Lufthansie wyjaśnia w swoim przemówieniu, że nowy design przewoźnika ma korespondować z jego obecnym nowoczesnym charakterem, a aktualne kolory są odpowiedzią na obecne trendy w komunikacji graficznej światowych marek. 

Lufthansa, według rankingu Business Insider to najlepszy europejski przewoźnik lotniczy. Swoją dobrą prasę zdobył jakością ogólną produktu oraz znakomitymi posiłkami na pokładzie pierwszej klasy.